SERVEIS

LA CUINA

Tenim cuina pròpia per garantir una alimentació casolana de gran qualitat amb la possibilitat de preparar menús especials adaptats a qualsevol dieta, al·lèrgia o intolerància.

Un dels serveis des de fa més de 20 anys 🙂

Fins a l’any també teniu l’opció de portar el menjar del vostre fill.

dino cuina menjar cassolà

INSTAL·LACIONS

La nostra escola ofereix instal·lacions apropiades a les necessitats dels nens i nenes segons l’edat.

Disposem de 2 aules amplies amb llum natural.

Un gran pati amb sorra i sol tot el dia, sense cap barrera arquitectònica que impedeixi la sortida de cap nen.

serveis bressol barcelona dino

PSICOMOTRICITAT

Treballem la psicomotricitat a la classe.

Els exercicis de psicomotricitat permeten al nen explorar i investigar

Beneficis: Consciència del propi cos, domini de l’equilibri, control de les diverses coordinacions motores, millora de la memòria, adaptació al món exterior,… (Entre altres).

jocs metges nens

PISCINA

Oferim un curset de natació dins l’horari escolar.

• Potencia el desenvolupament psicomotor del nen gràcies al fet que l’aigua augmenta les seves possibilitats de moviment.
  • Ajuda al bebè a sentir-se més segur i a relaxar-se.
piscina barcelona dino