26 Set · Dino · One Comment

INTERACCIONEM AMB ELS AVIS

Interaccionem amb els avis

Les darreres setmanes hem vist diferents articles, estudis, fins i tot programes de televisió que parlem de vivències compartides entre nens i gent gran.

El desenvolupament d’una activitat conjunta entre nens i avis tendeix a fomentar entre els nens la capacitat d’estimar i respectar als nostres avis.

El saber i les virtuts de l’ancià i per l’altre, de possibilitar també a persones minusvàlides una real participació a la vida social i comunitària i l’apertura al món circumdant.

Els avis

El Centre de dia Eavis ens ha tornat a demanar la possibilitat de reprendre aquesta activitat, fer un intercanvi i poder així comprovar i aprofitar tots els avantatges de la interacció nen-avi que això comporta. Les trobades seran l’últim divendres de cada mes i el Dino acollirà durant una estona al matí un grup reduït d’avis.

Començarem el 26 d’Octubre, que amb motiu de la celebració de la castanyada, vindran a visitar-nos i participaran de la nostra festa.

Activitats com aquestes reforcen no tan sols els vincles intergeneracionals, sinó també la valoració de l’adult gran i el nen, tant en els valors com en el respecte mutu, l’espai personal i el compartir.

Els avis

Dino

El Dino neix el 1994 i des de llavors treballem cada dia per potenciar el desenvolupament dels nostres alumnes. Tenim molt present el nivell d’aquests i les diferències individuals, comptant amb la implicació de les famílies.

ONE COMMENT

Febrer 2020
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
« Set

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: (#10) To use "Page Public Content Access", your use of this endpoint must be reviewed and approved by Facebook.
Solution: See here for how to solve this error