Aquí podeu trobar la resposta a alguna pregunta que tingueu:

PREGUNTES FREQÜENTS

QUI SOM?

El Dino Neix el 1994 i des de llavors treballem cada dia per potenciar el desenvolupament dels nostres alumnes, tenim molt present el nivell d’aquest i les diferencies individuals, comptant amb la implicació de les famílies.

Som una escola privada, a Nou Barris, amb més de 20 anys d’experiència, on acollim nens i nenes durant el primer cicle d’Educació Infantil (0-3 anys), tot dins d’un ambient familiar i acollidor.

PER A QUINES EDATS?

Per nens i nenes de 0 a 3 anys.

Els tres primers anys de vida del nen són essencials per al seu posterior desenvolupament físic i psíquic.

COM FEU L'ADAPTACIÓ?

Aquest tema preocupa sovint als pares quan per primera vegada han de deixar els seus fills a l’escolai es una de les preguntes més freqüents. Sabem que és un període difícil fins que els nens aprenen que al Dino estaran molt bé.

Cada nen té unes necessitats i hem de respectar el ritme i l’espai que cadascú necessita. Tranquil·litzem a les famílies perquè es mostrin segures i contentes quan s’acomiaden dels nens, i els deixem compartir estones de jocs junts al moment de la recollida.

El període d’adaptació és un procés d’aprenentatge i acostuma a durar entre 15 dies i un mes, durant aquest temps acompanyarem tant als nens com les famílies a què sigui un camí ben fàcil.

TANQUEU A L'ESTIU?

Només tanquem al mes de Agost. El curs escolar comprèn onze mesos, de setembre a juliol (ambdós inclosos)

TENIU CUINA PRÒPIA?

Tenim cuina pròpia per garantir una alimentació casolana de gran qualitat amb la possibilitat de preparar menús especials adaptats a qualsevol dieta, al·lèrgia o intolerància.

Fins a l’any també teniu l’opció de portar el menjar del vostre fill.

QUIN PAPER TENIM ELS PARES?

La nostra escola és un escenari on es representa el joc de la vida.

Tot això implica una educació compartida entre pares i educadors, cal que hi hagi un treball en comú i una continuïtat entre casa i escola.

Considerem molt important un intercanvi constant ente les dues parts i que ens feu totes les preguntes que considereu necessàries.

FEU SORTIDES?

Dins el programa pedagògic s’organitzen activitats fora del centre. Treballem l’experimentació i les emocions.

ENVIA LA TEVA PREGUNTA

El teu nom (obligatori)

El teu email (obligatori)

Assumpte